
“Kinect Effect” slavi prvu, neverovatnu godišnjicu!
Prošle godine u ovo vreme, Xbox 360 je promenio način interakcije sa igrama , kao i način zabavljanja kada je lansirao Kinect paket. Igre i zabava bez kontrolera, nekada stvar puke fikcije, postali su realnost magijom Kinecta. Prodaja je momentalno skočila do neba, sa više od 10 miliona prodatih senzora, postavivši Ginisov record kao najbrže prodat potrošački elektronski uređaj šezdeset dana za redom.
Kinect je Xbox-u doneo novu publiku, sa svojim novim kategorijama zabave. Vodeće kuće kao što su Disney, Sesame Street i National Geographic bile su inspirisane jednostavnošću i intuitivnošću Kinectove tehnologije kontrole glasa i pokreta, uz pomoć kojih su razvili privlačno, zabavno iskustvo za svakoga.
Skoro 40 vodećih firmi iz svet zabave, među kojima su Comcast, Verizon FiOS I HBO GO će se pridružiti kompanijama kao što su Netflix, Hulu Plus i ESPN na Xboxu 360 od ove praznične sezone, da bi pružili iskustvo televizijske zabave koje je ličnije, lako, I društveno.
Ljudi su bili inspirisani. Pre šest meseci, veliki broj rekreativaca I naučnih radnika širom sveta iskoristile su pogodnosti Kinecta. U talasu kreativnosti, preuzeli su sa internet Microsoft Kinect zaWindows SDK, i počeli da razvijaju kreativne aplikacije I inovativne primene u zdravstvu, obrazovanju, umetnosti itd. Microsoft je prepoznao ovaj fenomen kao “Kinect efekat.”
Proglašavajući 4. novembar godišnjicom Kinecta, Xbox 360 je danas objavio da će Kinect za Windows biti objavljen početkom naredne godine. Komercijalni program će firmama obezbediti alatke koje im mogu pomoći ne samo da poboljšaju kvalitet svog rada, već i da potpuno promene čitavu industriju. Do danas, više od 200 firmi širom sveta – među kojima su Toyota Houghton Mifflin Harcourt i Razorfish – pridružili su se pilot program Kinecta za windows, da bi počeli da istražuju njegove mogućnosti. Iako niko ne zna šta donosi budućnost, ako je minula godina pokazatelj, bićemo inspirisani.