Destiny 2: Forsaken

0
311

Nekoliko meseci od izlaska prošle godine, Destiny 2 je počeo da se suočava sa drastičnim padom popularnosti. Za dobar deo igara današnjice, mogli bismo reći da je dovoljno ako nam pruže makar mesec dana kvalitetne zabave. Nakon dve ekspanzije, Curse of Osiris i Warmind, online multiplayer naslovu kao što je Destiny 2 je bilo preko potrebno osveženje u vidu novog sadržaja – velike ekspanzije pod imenom Forsaken.

Na samom početku, primećujemo da je igra mračnija od prethodnika. Radnja je krenula mračnim tokom, uz adekvatnu muzičku podlogu. Uprkos tome, svetovi Destiny 2 ostavljaju utisak života u sebi. Nova Tangled Shore destinacija izgleda kao svemirska pustoš, sa ukotvljenim asteroidima, onakva kakvom nam je Bungie obećao u najavama. Ovde smo proveli dosta vremena, jer je prepuna resursa, kovčega, kao i Fallen-a, naših prijatelja i neprijatelja. Nećete moći daleko da odmaknete, a da ne naletite na Spider-ove pulene. Okruženje mahom čine sklepane kuće, nabacane starudije i razni drugi otpad, što Tangled Shore daje pravi utisak pustinjske zabiti. Fallen i Scorn, dve međusobno slične undead rase, su u ratu – undead građanskom, što će umešati i Guardians-e. Prava vestern svemirska sapunska opera! Tu su i komični momenti, na lokaciji Lost Sector, gde je Fallen noćni klub. Ovde možemo čuti Destiny pesmu ’Hope for the Future’, u interesantnom izvođenju Pola Makartnija, kako grmi iz zvučnika, uz pratnju svemirskih bendžo melodija.

The Dreaming City se vrlo lako može nazvati najlepšom svemirskom lokacijom koju je Bungie ikada stvorio. Sve izgleda kao da je ručno rađeno – ne od ruku razvojnog tima, već radom davno iščezlih Awokena. Prostor i građevine ostavljaju utisak svetog, nešto u šta su Awokeni uložili svu raspoloživu energiju svoje kulture i estetike, pre nego što su nestali sa lica planete. The Dreaming City je obavijen nekakvom kletvom koja će, kao i u Tangled Shore, zahtevati intervenciju Guardians-a. Jedna od novih aktivnosti ovde je novi Blind Well, Forsakenov ekvivalent Escalation Protocol-a viđenog u Warmind ekspanziji.

Destiny 2: Forsaken revolucionarni Gambit mod je ono što je trebalo D2 franšizi. Jedan od naših omiljenih Forsaken co-op modova je strike pod imenom Warden of Nothing. Odigrava se u srcu Prison of Elders i budi nostalgična vremena prvog Destiny-ja, kad smo tumarali zatvorskim prostorijama sa prijateljima. Posmatrano iz šireg ugla franšize, Forsaken izgleda samo kao još jedna (dodatna) ekspanzija Destiny 2. Umesto da Bungie raskrsti sa Destiny 2 i razradi originalnu, prvobitnu Destiny igru, odlučili su se da ih spoje. Toliko toga u igri ima da se vidi i uradi, kao da se nikada neće završiti. Dosta je starog repetitivnog sadržaja iz Destiny-ja, ali je gameplay iz Destiny 2 netaknut.

Zaključak

Još uvek imamo dosta toga da otkrijemo u Destiny 2 svetovima, ali ovi koje smo videli su definitivno  nešto najbolje što nam je Bungie ponudio do sada. Forsaken izgleda kao transformišuća ekspanzija igre, kao što je The Taken King ekspanzija bila za originalni Destiny. Ostaje da vidimo kako će Forsaken sazrevati, jer naslov je još svež i zahteva ulaganje dosta igračkih sati da bi se adekvatno doživeo. Ali Forsaken ekspanzija definitivno daje novu nadu u budućnost Destiny-ja, više nego ikada pre.

 

Za potrebe teksta, igru je ustupio

Leave a reply