
Assassin’s Creed Shadows!
Danas je na PC i konzolne platforme stigao najnoviji (četrnaesti po redu) naslov u starom Ubisoftovom akciono-avanturističkom serijalu Assassin’s Creed. Nosi naziv Assassin’s Creed: Shadows i u odnosu na svoje prethodnike nam donosi malo drugačije AC iskustvo. Po prvi put u serijalu, imamo stari Japan (kraj Sengoku perioda, 16. vek) kao mesto dešavanja i jednog od glavnih likova poreklom iz Afrike. Igra je i dalje fokusirana na sukob starih rivala – Assassin’s Brotherhood i Templar Order reda. Dvoje protagonista su Fujibayashi Naoe, po zanimanju kunoichi (ženski nindža – shinobi) i Yasuke, samuraj poreklom iz Afrike (inspirisan je stvarnom istorijskom ličnošću).
U ondosu na prethodnike, Assassin’s Creed Shadows gameplay stiže sa dosta novina. Vremenski uslovi se smenjuju kroz četiri godišnja doba (u roku od oko sat vremena) doprinoseći raznovrsnosti igre. Po prvi put je jednoj AC igri dodata customize opcija za hideout lokacije. Igra stavlja veliki akcenat na osmatranje okoline i istraživanje. Identifikacija objectives lokacija, blaga i neprijatelja je izvedena drugačije nego ranije. Osmatranje sa sinhronizovane waypoint tačke nam više ne daje opširnu sliku svega u okruženju, već samo pokreće ? markere, pokazujući nam mesta koje vredi posetiti. Jedna od čestih kritika u AC Shadows recenzijama je relativno slab narativni segment. S druge strane, imamo upečatljive likove i obilje zanimljive borbe u prelepo dizajniranom open-world svetu feudalnog Japana