Alex Hutchinson, kreativni direktor za Assassin’s Creed 3 je izjavio publici na Game Developers Conference da igra cilja da se vrati na stare mehanike i priču serijala.
Objasnio je razmišljanje iza ruralnih područja za vreme Američke revoluticije, i izjavio da će se priča odvijati u periodu “preko 30 godina, sa time što će počinjati pre revolucije a završiti se posle revolucije“.
“Mislim da je jedna od uživanja u tome što imamo potpuno novog karaktera i novi univerzum jeste to što možemo da se vratimo na staro, tj. Vratiti se na osnove igre”.
Hutchinson je priznao da su prošle tri igre imale problema sa nejasnošću i pristupnošću. “Mislim da ima neki određeni “šmek” u Ezio trilogiji… Mislim da je veoma teško kada imate priču koja teče iz igre u igru i koja je relativno dosledna. Logički nema smisla ljudima da u drugoj igri izgube nešto što su imali, fikcionalno, neko sati pre, tako da smo imali problem sa mehanikom koja nije možda nije toliko gusta i tesna kao što je mogla biti”.
Hutchinsonov govor za vreme GDC-a, pod nazivom Designing Games to Sell, je ohrabrila dizajnere da razmisle o dizajnu i kvalitetu velikih, visokobudžetnih naslova za veliki broj publike.
“Neposrednost je ustvari veliki problem za nas u AC3, I uopšte u celom serijalu. Izuzetno je kompleksna igra, ima mnogo različitih funkcija, duga je igra, dovesti ljude u tok sa svime je veliki izazov. Znamo je pred nama dug put, znamo da moramo da uvedemo mnogo novih mehanika, tako da smo gledali na to da smanjimo vreme koje je potrebno da nekoga ubijete.
Obećavamo da ćete u AC3, u roku od 30 sekundi od kada ubacite disk u konzolu, ubiti nekog. To obećavamo”.
Produženi univerzum i priča imaju sličan kompleks. Nešto ranije, Hutchinson je izjavio da Ubistoft očekuje od igrača da razumeju sve elemente u serijalu. “Ali sada, da pređemo dalje, pokušavamo sa ovom igrom da privučemo i nove igrače koji nisu imali priliku da igraju AC serijal pre. To očito znači novog heroja i novo okruženje.
Što se tiče okruženja, Hutchinson je priznao da je nedostatak ugrađenih gradova bilo bežanja od onoga što serijal treba da bude, ali je to prihvatio sa novim fokusom na igru, istorijskim događajima i preživljavanjem u pustinji. (Možda nimalo slučajno, pomenuo je svoju ljubav prema Skyrimu i Red Dead Redemptionu nešto kasnije u intervjuu.
“Ako ste fan, siguran sam da ste čitali svakakve gluposti koje su ljudi govorili o tome kako nema dovoljno epskih zgrada na koje možete da se penjete, i istina je da smo prešli sa kamenih struktura Evrope u malo manje epske zgrade u Americi – mada, obećavamo da će biti i više nego dovoljno crkvi na koje možete da se penjete.
Ali, mi ipak imamo mogućnost da približimo istoriji, i ono što želimo da pružimo igračima ovog puta nije penjanje po istorijskim zgradama, nego videti istorijske događaje – biti u Njujorku dok grad gori u plamenu, ili biti u Valley Forge dok George Washington kampuje tamo.
Novi heroj će biti snalažljiv u prirodi, kao što su prethodni assassini bili u gradovima i moraće da se suočava sa ekstremnim vremenskim uslovima. To je bio period u vremenu gde ako niste imali plan za zimu, umrli bi. Tako da smo stvorili potpuno novi snežni sistem za koji mislimo da je prilično uzbudljiv.”
Hutchinson je rekao da će Američka revolucija biti bitna i uzbudljiva za publiku. “Ovaj koncept pomaganja naciji u borbi za slobodu je osnovna želja, mi verujemo“.
“To je priča koja je bitna za mnogu različitu publiku. Dok je Američka revolucija očito veoma bitna Amerikancima, isto tako je bitna i Britancima – vic tog vremena je bila da je to bio građanski rat koji je vođen na stranoj zemlji – Francuskoj – novac koji oni investiraju u pomaganje Patriota pobeđuje rat, i vodi direktno u Francusku revoluciju – a što se tiče ostatka sveta, ovo je početak Američkog veka, koji je upravo završen“.
On je isto tako mislio da će igrači biti uzbuđeni da upoznaju Benjamin Frenklina I George Washingtona u igri baš kao što su upoznali Leonardo da Vincia u Assassin’s Creed 2. “To su ljudi koji su mitološki karakteri u istoriji tog veka, i istoriji zapadne civilizacije. Većina vas hoda unaokolo sa Washingtonovim licem u vašem džepu. Iako je verovatno malo broj vas sa Franklinom“.
“Način na koji mi vidimo ovaj univerzum je da su to u suštini dve fantazije. Jedna je fantazija biti ubica, a druga fantazija je biti virtuelni vremenski turista, o nekom ko posećuje različita mesta, u vremenu I različitim vremenskim periodima u vremenu. Trudimo se da osiguramo da sve mehanike koje napravimo se sastave u jednu ili još bolje, obe“.
Hutchinson je napomenuo da je njegova motivacija za ohrabrivanje dizajnera da razmišljaju o komercijali igara koje žele da naprave. “Po mom mišljenju, video igre treba da umaju cilj da edukuju ljude, da ih zabave, ili bar da budu umišljate. Ako ne gurate ka ijednoj od tih stvari, vi ne uzimate odgovornost za prodaju vaše igre i ne pokušavate da igre koje volite, nabacite ljudima u ruke, ako je to situacija, mislim da vas čeka dug i težak put”.
“I za kraj, kao što je Benjamin Frenklin rekao, dobra igra podmazuje i telo i um”.