
Cocoon – nova avantura od autora Limbo & Inside!
Studio Geometric Interactive, koga su 2016. osnovali Jeppe Carlsen i Jakob Schmid (ex-Playdead ekipa) ovih dana je u saradnji sa Annapurna Interactive izdavačem objavio svoj prvi projekat – akcioni puzzle-platformer Cocoon. Jepp Carlsen je poznat kao glavni dizajner čuvenih Limbo i Inside naslova, dok je Jakob Schmid radio kao Inside programer i autor muzike za nesvakidašnji minimalistički platformer 140 (Steam link), osvojivši “Excellence in Audio” nagradu na IGF 2013.
Cocoon nas vodi u avanturu kroz svetove unutar svetova. Svaki od njih postoji unutar sfere (orb) koju nosimo na leđima. Gameplay koncept se vrti oko učenja mehanike baratanja sferama i drevnom vanzemaljskom tehnologijom, uz rešavanje sofisticiranih glavolomki. Očekuje nas nezaboravno putešestvije kroz raznovrsne biome koji variraju od industrijskih okruženja, pa sve do gigantskih “organskih” pećina. Cocoon svetove čuvaju opasne kreature (glavonje) koje moramo da savladamo radi otključavanja moći sfera koje su od ključne važnosti za dalje napredovanje. Poput Limbo i Inside, Cocoon takođe ispreda svoju neobičnu priču bez trunke dijaloga. Igra je naišla na nesvakidašnje dobar prijem profesionalne kritike i šire publike, uz mnogo pohvala za originalan koncept, audio-vizuelnu atmosferu i inteligentno dizajniranu gameplay-puzzle mehaniku.
Dostupna je za PC (Steam), PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S (Game Pass) i Nintendo Switch.